vrijdag 29 september 2017

Op herhaling....

Deze middag even een rondje polder op de fiets en de camera mee. Onderweg een keer afgestapt om weer eens deze prachtige omgeving op me in te laten werken echt heerlijk....rust. Het weidse uitzicht hier is heerlijk echt een gevoel van vrijheid. Het was redelijk rustig in de polder gezien de vogels maar toch kreeg ik weer wat moois in de smiezen en wel een torenvalkvrouw op jacht naar muizen. Zoals je weet is deze valk niet altijd succesvol tijdens de jacht dus er moet ook wel eens tijd ingelast worden voor herstel dus even rusten op een hekje. Ik ben rustig haar kant op gegaan en heb mijn fiets rustig laten uitrollen tot een acceptabele afstand. Althans wat ik als redelijke afstand in gedachte had. Maar gelukkig pakte het goed uit en zij bleef zitten. Zie hieronder het resultaat. Opname is vanuit de hand genomen maar ben er zeker blij mee.

2 opmerkingen:

  1. Torenvalkje is alert op de fotograaf door even achterom te kijken wat een fraaie houding oplevert. De rustige achtergrond maakt de compositie fraai en schept een rustig beeld. Mooi werk Marcel, mag je terecht blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ja je komt ze wel tegen, geweldig hoor! Mooie foto is het geworden en leuk dat je dit tijdens een fietstochtje tegenkom.

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie