dinsdag 6 juni 2017

Een heerlijk moment.....

Tijdens het voorjaar en de zomer zie je ze regelmatig voorbij komen in de polder de bruine kiekendief. Ik blijf dan tijdens het wandelen even stil staan om die schoonheid mooi van dichtbij te bekijken als ze aan het jagen zijn boven het riet of weiland. Opnames in vlucht is altijd moeilijk maar als je dan een leuke spotmaat hebt... dan wissel je wel eens mooie waarnemingen uit met elkaar. Erg prettig kan ik je zeggen. En dan kun je samen oefenen of dat nu ( in mijn geval dan😄) niet lukt dat is dan jammer maar het moment is er niet minder om. Ik ben van mening om dit soort prachtige ontmoetingen te delen en niet voor jezelf te houden. Hier een mooie waarneming van de bruine kiekendiefman... dus Wil bedankt dit was weer een super moment. Hieronder de opnames en een paar redelijke vluchtopnames.








3 opmerkingen:

  1. Ja, super hoor de vogel zo in de boom, prachtige foto! En gelukkig heb je toch een paar vluchtfoto's overgehouden!Die tegen de groen achtergrond is ook mooi, steekt lekker af. Ik hoop dat we snel weer iets kunnen ondernemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie Marcel, fijn om naar te kijken. Prima vluchtbeelden waarbij de mooie groene achtergrond een fraai extra geeft aan het beeld. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie Marcel, fijn om naar te kijken. Prima vluchtbeelden waarbij de mooie groene achtergrond een fraai extra geeft aan het beeld. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie