vrijdag 26 augustus 2016

Mooie waarneming Noorwegen!!

Tijdens onze laatste dagen van de vakantie zaten wij in Noorwegen en in de eerste week in Zweden. Je kon heel goed merken dat we aan het einde van het seizoen zaten gezien de dieren en de vogels want deze waren echt een heel stuk minder aanwezig dan in de andere jaren. Voor mij toch echt wel een domper maar goed we hebben wel een fantastische reis gehad ik had het niet willen missen... want wat een prachtige landen zijn het toch. Deze opnames zijn helaas niet goed maar het gaat mij meer om de waarneming en het was ook behoorlijk ver weg. We waren gestopt voor een bakkie koffie langs de kant van de weg aan een mooi meer in Noorwegen. Mijn vrouw zegt opeens  volgens mij hangt daar boven het riet een torenvalk te bidden.....een torenvalk zeg ik?? Nee joh....het is een visarend!!


 











3 opmerkingen:

  1. Ondanks het tegenvallen van de aanwezigheid van vogels, geeft dit toch wel weer een goed gevoel lijkt me. En je was snel genoeg om het vast te leggen, echt leuk. Welkom thuis zou ik zeggen en nog even dan wordt het weer drukker met de vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge Marcel wat een geweldige ervaring! Ik kan me voorstellen dat je dag niet meer stuk kan na zo'n belevenis. En ook nog kunnen vastleggen op technisch redelijke wijze, maar wel op schitterende momenten zoals foto 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge Marcel wat een geweldige ervaring! Ik kan me voorstellen dat je dag niet meer stuk kan na zo'n belevenis. En ook nog kunnen vastleggen op technisch redelijke wijze, maar wel op schitterende momenten zoals foto 2.

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie